dålig uppdatering.

vad har hänt med min uppdatering?!?....  dåligt av mig, har knappt suttit vid datorn, eller jo det har jag faktiskt men då har jag bara suttit en kort stund och inte alls tänkt på att blogga. Solen har börjat skina nu ju, så igår var jag på stranden med alice, riktigt skönt väder fast nyckelpigorna attackerade en hela tiden, till slut efter några timmar fick jag nog så vi rörde oss hemåt. Sen ringde therese och frågade om  jag ville komma och grilla med henne för hon var ensam hemma, så cyklade hemåt till henne &grillade ryggbiff, mumsigt, efter det kom alice också så började vi göra oss iordning  &förfestade lite. Vid halv elva tiden gick vi till festen som var bakom frestaren, så blev mycket skratt, dans för vår del igår:) sov hos tess i natt. Hemma nu, så ska in i duschen nu sen blir det av till Åhus & träffa pappas släkt.

BTW, JAG ÄLSKAR VÄÄÄÄDERT!!!








Kommentarer
Postat av: Fanny

Fina tjejer :D

2009-08-08 @ 14:40:12
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0