godmorgon

godmorgon:) vaknade kl tio idag, får ju inte sova bort sista veckan av sommarlovet. 6dagar kvar :(  var med alicia igår, var &hämtade våra busskort, sen en stund på OBS. När vi sen kom hem till mig, såg jag att mamma hade flyttat Dannes (min bror) säng in till mig rum, så nu har jag både mig &hans så har en 180säng nu, äntligen stor säng haha:) så man inte behöver trängas, eller klydda med madrasser när någon sover över. Vid fem åkte vi och tittade på en lägenhet (nej vi ska inte flytta) var bara nyfikna på den, sen beställde vi pizza, mumsigt.  Nu snart kommer tess hit, så får skynda mig lite nu har bara ätit frukost.

Lite bilder från igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0