två krögare &bio

kom hem från stan för en stund sen. ätit på resturang och sett på bio med pappa och syrran idag:) vi såg på.... ehm.. det står helt stilla i huvudet det är iallafall den som kom ut för en vecka sen med johnny depp:) handlar om att han kan råna banker på bara en minut och 40sek. tyckte att den var lite seg ibörjan fast kom igång sen, jag rekomenderar den iallafall. Danne skulle egentligen komma hit ikväll fast jag blev jätte seg och trött efter filmen så ska och lägga mig om en liten stund.
Förresten var ju på fest igår hos Hanna &ida. Kvällen började med att jag, alice och therese stack till oggie och förkröka med de, sen vid halv tio åkte vi till Hjärup. Det var nog runt 50pers, man träffade jätte många som man inte hade träffat på ett tag. mycket dans &skratt kom till. ( det blev så mycket dans för mig så att när jag vaknade idag hade jag fått träningsvärk i mina vader, haha hur det nu gick till?!? ) Kom hem vid tre &vaknade vid elva idag, och solen sken så har blivit lite solning idag, åååångest för att nästan all min kreta färg är borta.

Har lite bilder från igår fast har inte satt in dem på datorn än, så sätter in dem imorgon:)
gäsp, nu kallar sängen godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0