19juli

hey gott folk! det blev att jag följde med på chillkrök i Lund, men var inte alls så sugen på att dricka så det blev bara en öl för mig del! inte så mycket folk där, men det var mys:)  sen kom jag o alicia hem till henne vid halv två så satte vi på filmen "glitter" och somnade till den. Idag vaknade vi vid tolv så titta vi klart "glitter" den är sjukt bra! sen åt vi frukost och kolla "make it happen" en dansfilm också jätte bra. sen vid tre stack jag hem, var sugen på att sticka ut och jogga vilket jag gjorde:) nu är det "mentalist" på kanal 3:) sen vid kl 9 ska jag se  "anna nicole smith" film på tv, det är någon som spelar henne. så idag blir det en tvkväll för min del:)
pousss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0