22juli

hey. igår blev det ingen uppdatering för jag var skit trött exakt hela dagen. min dag började med att jag och pappa åkte till hans kompis för jag skulle klippa honom vilket jag gjorde, så gav han mig 300kr när jag sa att jag tog mellan 50-100kr, men han tyckte jag förtjäna så mycket, så det satt inte dumt:) efter det åkte vi och träna, både jag och pappa hade ingen energi i kroppen så blev en kort träning. resten av dagen gjorde jag inget speciellt mer än tittade på tv/film.
idag känner jag mig iallafall piggare sov till kl tolv, behövdes=) drömde om att jag började skolan i natt, jag längtar inte efter att man måste gå upp tidigt varje dag och nu i tvåan lär vi väl få mer läxor och längre skoldagar:( vill inte ens tänka på det, haha! iallafall  idag kommer alex hit så ska jag klippa honom, sen ska jag träffa therese och johanna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0