hemsk natt

jag har haft världens jobbigaste natt, har inte alls kunnat somna. Jag tror jag la mig vid halv ett, ligger där och vänder och har mig, och det börjar bli varmt i rummet, och dum som jag e öppnar jag inte fönstret(spindel förbi) för att för några dagar sen hittade jag en jätte stor spindel i min säng, sen dess har jag haft svårt att ha öppet fönster... såja. haha! kl blir halv två, två, kvart över två, halv tre och till sist vid tre ÄNTLIGEN kan jag somna. Och jag är redan vaken, vaknade vid kvart i 10. Nu ska jag göra lite frukost till mig sen göra mig iordning och träffa alicia och cykla till Burlövcenter sen blir det nog filmkväll för oss ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0