therese har ...

therese har precis gått. vi har bara chillat hemma hos mig och tittat på " sex adicasen" ( igga stavningen) idag handlade det om, om det är lätt att bli gravid osv. Det är tydligen inte så lätt som man tror, det var flera stycken i programmet som hade försökt få barn i flera år men det har inte gått. Ändå känns det som att människor blir gravida hela tiden, efter första försöket(?)  nog med det! just det, alexander var här innan idag, klippte honom.Jag trodde faktiskt att det skulle vara lite jobbigt eftersom han har ganska tjockt hår, men det gick hur bra som helst och resultatet blev (y) !! Nu ska jag lägga mig och titta lite på tv sen sova, ska upp tidigt imorgon och träna med tess:) godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0