helgen

heeey! förlåt återigen för min dåliga uppdatering i helgen, men har inte alls suttit vid datorn.

I fredes träffade jag therese vid sju på kvällen, så gjorde vi oss ordning och åkte in till Malmö på fest, det blev en riktigt kul kväll, förutom att det blev kanske lite för mycket dricka för min del! Vi kom hem till therese vid tre på natten och somnade på direkten. Dagen därpå var vi tvunga att gå upp redan vid elva, för jag skulle in till stan vid halv två och fika med Hanna och Sara, hade inte träffat dem sen skolavslutningen så det var riktigt trevligt att träffa de:) åååångest för att börja skolan hade vi! Klockan sex åkte jag, therese och hennes föräldrar till helsingborgfestivalen, gick runt tittade och åt godmat:) fast det är dock inte bättre än Malmöfestivalen höhö! Sov hos tess i natt ockå, så kom hem vid två idag, och direkt när jag kom hem så tänkte jag bara dammsuga mitt rum, men det blev storstädning istället, vilket behövdes. Jag är expert på att plocka undan, men att damma och torka av är jag sämst på. Dammsög under min säng idag, vilket jag är dålig på! jag blev verkligen chockad över hur mycket skit jag hade under sängen, tror faktiskt att jag ska börja damsuga under sängen oftare haha, men nu känns det iallafall rent och fint i rummet! Ikväll blir det bara att chilla framför en film:)






Kommentarer
Postat av: Fanny

Bli modell kvinna!

2009-08-08 @ 14:40:58
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0