i'm back...

eller får se hur det blir med det, tänkte iaf uppdatera mig idag, vissa har frågat varför jag har slutat blogga. Kände mig oinspirerad, visste inte vad jag skulle skriva om.. men får väl göra ett nytt försök :)

btw, det är looov!!!
känner verkligen att jag behöver dethär lovet. Det blir att träffa vänner, pojkvännen, festa &tyvärr plugga, ska ha gjort ett miniprojekt till skolan börjar, men har inte börjat än. Men imorgon ska jag &sara sätta igång  med det, och  jag hoppas vi blir färdiga så man inte behöver grumla över det på lovet, & få ångest. nog med det. Vaknade alldels för tidigt idag, 8!! gick inte alls att somna om, så gick upp &gjorde gröt och nu sitter jag här & läser olika bloggar & tittar på gamla pic. väntar på att vbå (våra bästa år) ska börja sen ska jag göra mig iordning &träffa alicia. hörs senare.


  sara och jag på Mandys 18års fest!


Kommentarer
Postat av: Sara

Härlig bild ;)

2009-11-26 @ 19:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0